W przeciwieństwie do innych bileterii na rynku, Tixx.pl nie pobiera prowizji od sprzedanych za jej pośrednictwem biletów. Jedyna opłata jaką pobieramy, to niewielka stała miesięczna kwota na poczet kosztów utrzymania systemu oraz kosztów jej rozwoju. W uzasadnionych przypadkach (szczególnie gdy jesteś organizatorem dużych imprez), może pojawić się jednorazowa opłata za przygotowanie systemu, w sytuacji gdy uznamy, że bileterię musimy dostosować do Twoich potrzeb oraz zainstalować ją na dedykowanym serwerze z uwagi na wielkość generowanego ruchu.
Płatności za bilety możesz przyjmować na swoje konto bankowe - w takim przypadku nie jest pobierana żadna dodatkowa prowizja - jednakże wpłaty musisz wówczas księgować sam. Jeżeli wykorzystasz platformę płatności, np. Przelewy24, od każdej transakcji zapłacisz niewielką prowizję, którą pobiera operator, ale tę opłatę możesz przerzucić na klienta, doliczając ją do końcowej wartości zamówienia. W tym drugim przypadku - proces księgowania zamówień, będzie przebiegał całkowicie automatycznie, a jednocześnie będziesz mógł przyjmować przelewy on-line, płatności BLIK oraz płatności kartami.
Zazwczyczaj udaje nam się uruchomić bileterię w ciągu 2 tygodni od podpisania umowy o współpracę. Nieco dłużej może potrwać proces podpisywania umowy z operatorami płatności on-line, dlatego warto się tym zająć od razu po rozpoczęciu współpracy z nami (służymy tutaj pomocą i zapewniamy gotowy poradnik przejścia tego procesu). Zanim integracja z systemami płatniczymi zacznie funkcjonować, można przyjmować płatności za bilety na swoje konto bankowe.
Jak najbardziej. Domyślnie klient otrzymuje od nas adres w subdomenie tixx.pl, np. twojabileteria.tixx.pl, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby bileteria działała w domenie klienta, np. bilety.twojadomena.pl.
Nad systemem Tixx.pl pracuje zespół doświadczonych programistów, specjalizujących się w sprzedaży internetowej. System jest utrzymywany w jednej z najlepszych warszawskich serwerowni, a nad jego bezpieczeństwem czuwa sztab specjalistów od infrastruktury serwerowej. Platforma Tixx.pl korzysta również z komercyjnych narzędzi podnoszących poziom bezpieczeństwa jak Cloudflare czy Eset Server Security. W 2024 roku, firma MWC, dostawca systemu wdrożyła system zarządzania bezpieczeństwem ISO 27001.
Oczywiście, jest to normalna praktyka organizatorów imprez, że korzystają z usług różnych bileterii. Co więcej - przed imprezą, możesz zaimportować wszystkie kody kreskowe ze sprzedanych biletów w innych bileteriach do systemu Tixx.pl i sprawdzać wszystkie bilety swoimi urządzeniami. Dzięki temu - zyskasz pełną kontrolę nad liczbą faktycznie sprzedanych biletów.
Można to zrobić na dwa sposoby. Pierwszy to przygotowanie nowego typu biletu o cenie 0 zł, a następnie skorzystaj z funkcji stworzenia zamówienia do druku, które utworzy nowe zamówienie z wygenerowanymi biletami, które możesz rozdysponować wg własnego uznania. Druga opcja to utworzenie tzw. voucherów do biletów bezpłatnych - czyli unikalnych kodów, które możesz rozdać partnerom lub sponsorom - a Ci powinni na stronie Twojej bileterii wymienić je na bezpłatne bilety.
Oczywiście. Pozwala na to funkcja kodów rabatowych, które możesz przyznać na poziomie całej bileterii, konkretnej imprezy, a nawet konkretnego typu biletu. Po prostu określ w złotówkach jaki rabat chcesz przyznać i jak długo kod ma być ważny - i gotowe!
To użyteczna funkcja, którą możesz wykorzystać np. w konkursach. Zamiast przesyłać mailem utworzone bilety, czy wpisywać nazwiska ludzi z konkursów na dodatkowe listy - przekaż vouchery - czyli specjalne unikalne kody PIN. Osoba, która otrzymała taki kod, musi go wprowadzić na stronie Twojej bileterii w specjalnym formularzu wraz ze swoimi danymi kontaktowymi, aby system wygenerował dla niej bezpłatny bilet, z którym będzie mogła ona udać sie do wejścia. Dzięki temu nie musisz pilnować list gości, a jednocześnie rozbudowujesz swoją bazę marketingową, gdyż dane takiej osoby trafią do bazy Twoich klientów. Pozwala to też na pełną kontrolę nad tym, kto faktycznie korzysta z Twoich bezpłatnych biletów.
Służy do tego nasza specjalna aplikacja mobilna, którą możesz zainstalować na dowolnym smartfonie z systemem Android, a także uruchomić jako aplikację mobilną na innych urządzeniach. Aplikacja pozwala podzielić wejścia na różne strefy - np. utworzysz czytniki, które będą wpuszczać tylko bilety VIP, inne obsługiwać będą bilety dla partnerów, a pozostałe bilety standardowe. Co ważne - urządzenia komunikują się ze sobą przez internet, dzięki czemu nie ma ryzyka dwukrotnego wykorzystania tego samego biletu, ale mogą też działać w trybie offline w sytuacji chwilowego problemu z połączeniem.
Tak. Wystarczy pozyskać bazę kodów kreskowych z innej bileterii i zaimportować ją jako nowy typ biletu, a następnie przypisać ją do odpowiedniego czytnika. Co istotne - bilety z innych bileterii mogą być weryfikowane na tych samych czytnikach, do których przypisane są bilety sprzedane w bileterii Tixx.
Bileteria zbiera szczegółowe informacje na temat liczby odwiedzin w poszczególnych dniach, adresy stron odsyłających, z których pochodzi ruch. Dodatkowo analizujemy jaki jest odsetek urządzeń mobilnych w stosunku do komputerów. Istnieje dodatkowo możliwość skonfigurowania zewnętrznych systemów analitycznych jak Google Analytis czy Google Tag Manager.
Oczywiście. System wspiera sprzedaż wydarzeń, na które miejsca są numerowane. W tym celu, należy przesłać nam plan obiektu, który mniej więcej będzie pokazywał sektory, rzędy oraz miejsca, a my na jego podstawie przygotujemy rozmieszczenie miejsc w systemie. Następnie określasz ceny biletów dla poszczególnych miejsc za pomocą prostej metody zaznaczania myszką obszarów na planie obiektu. Twój klient będzie widział plan obiektu i prostą metodą dodawania do koszyka wybierze interesujące go miejsca. Dalsza część procesu, tj. zamówienie biletów oraz opłacenie przebiega już identycznie jak przy normalnych nienumerowanych biletach.