Czy wiesz, że 92% klientów kupuje bilety za pośrednictwem komórki? Zapewniamy najlepsze doświadczenie oraz szybkość transakcji na rynku dla Twoich klientów!
wszystkich odwiedzin w naszych bileteriach pochodzi z urządzeń mobilnych
to średni czas otwarcia strony bileterii
to średni czas między zamówieniem a płatnością za bilety
klientów okazało przy wejściu swój bilet na urządzeniu mobilnym
Bileteria zaprojektowana oraz zbudowana z myślą o urządzeniach mobilnych
Systematycznie analizujemy zachowania użytkowników za pomocą specjalistycznych narzędzi, aby jeszcze lepiej dostosować system do potrzeb klientów
Zoptymalizowana pod kątem wolniejszego łącza internetowego na urządzeniach mobilnych
Zlokalizowana w bezpiecznej serwerowni Datahouse w Warszawie, aby zapewnić najszybsze czasy dostępu dla klientów z Polski.
Przeanalizowaliśmy 20 najpopularniejszych systemów biletów w Polsce i Europie, aby zbudować najprostszą ścieżkę zakupową dla Twoich klientów.
System nie wymaga rejestracji od klientów, minimalizuję liczbę kliknięć w celu zamówienia biletu.
Nasze badania wykazały, że zmniejszenie liczby wymaganych kliknięć przy zakupie o 1, zwiększyło konwersję sprzedaży o 17%.
Regularnie analizujemy zachowania Twoich klientów, aby zmaksymalizować konwersję oraz Twoje zyski.
Czy wiesz, że średnio 70% klientów płaci w Polsce za bilety za pomocą BLIK-a?
W naszej bileterii od razu po zamówieniu biletów, możesz wprowadzić kod BLIK i zapłacić za zamówienie.
Im więcej kliknięć musi wykonać użytkownik, aby opłacić zamówienie - tym większa szansa, że zrezygnuje z zakupu.
Dzięki integracjom z takimi systemami jak Przelewy24, Twoi klienci mogą również płacić za pomocą Google Pay oraz Apple Pay!
Czy wiesz, że niemal wszystkie bilety sprzedane za pośrednictwem naszych bileterii są okazywane na urządzeniu mobilnym?
Bilety sprzedane za pośrednictwem naszej bileterii są w 100% dostosowane do niewielkich ekranów urządzeń mobilnych, a nośnikiem identyfikacyjnym jest kod QR.
Bilet możesz również zapisać jako plik PDF na urządzeniu mobilnym, aby mieć do niego dostęp nawet wtedy, gdy nie masz dostępu do internetu!